eksekutif sumber manusia jobs in Malaysia

Showing 12 jobs results for "eksekutif sumber manusia"

 

Never miss any updates for this job

Kampong Baru Medical Centre Sdn Bhd

MYR2,000 - MYR2,499 Per Month

KL City

  • Berpengetahuan luas dalam semua aspek Pengurusan Sumber Manusia. Memiliki Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Pengurusan Sumber Manusia/ Pembangunan Sumber Manusia. Pengalaman bekerja 1-2 tahun dalam bidang Sumber Manusia. (pengalaman bekerja di hospital akan diberi keutamaan) Berupaya mewakili jabatan dalam mempraktik, menambahbaik SOP dan Prosedur Jabatan Sumber Manusia. Mewakili syarikat dalam urusan berkaitan kerajaan dan swasta. Merancang dan melaksanakan aktiviti-aktiviti yang berkenaan dengan jabatan dan syarikat. Boleh berdikari, berkerja dalam kumpulan, berkerja lebih masa dan menerima tekanan kerja.
Posted
2 days ago
Undisclosed
  • - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. - Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. - Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. - Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. - Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. - Mempunyai pengalaman dalam pengiraan gaji / payroll adalah satu kelebihan - Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. - Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang PENGURUSAN SUMBER MANUSIA / PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
2 days ago
Undisclosed
  • SKOP KERJA - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. - Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. - Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. - Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. - Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. - Mempunyai pengalaman dalam pengiraan gaji / payroll adalah satu kelebihan - Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. - Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
3 days ago
Undisclosed
  • Description
  • - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat.
  • - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. ...
Posted
2 days ago
Undisclosed
  • SKOP KERJA - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. - Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. - Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. - Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. - Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. - Mempunyai pengalaman dalam pengiraan gaji / payroll adalah satu kelebihan - Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. - Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
3 days ago
Undisclosed
  • SKOP KERJA Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. Mempunyai pengalaman dalam payroll / pengiraan gaji adalah satu kelebihan Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang SUMBER MANUSIA & PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
3 days ago
Undisclosed
  • SKOP KERJA - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. - Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. - Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. - Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. - Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. - Mempunyai pengalaman dalam pengiraan gaji / payroll adalah satu kelebihan - Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. - Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
4 days ago
MYR1,500 - MYR1,999 Per Month

KL City

  • 1. Membantu merekod surat masuk/ surat keluar Bahagian dalam Buku Daftar Surat dan urusan penghantaran/ pengeposan melalui Bahagian Pentadbiran; 2. Merekod surat masuk dan surat keluar dalam fail induk Bahagian; 3. Membantu membuka dan menyelenggara fail Bahagian; 4. Membantu merekod dan menyelenggara Buku Daftar Lapor Diri Pegawai dan Borang-borang; 5. Membantu menyemak dan mengemas kini maklumat data cuti berdasarkan laporan bulanan ejari pegawai setiap Bahagian di PTGWPKL; 6. Membantu menyemak dokumen tuntutan upah Personel MyStep dan membuat perkiraan [Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) dan PERKESO] setiap bulan; 7. Membantu mengemaskini data perkhidmatan dalam sitem HRMIS dan memantau KPI HRMIS 8. Tugas-tugas lain yang diarahkan dari masa ke semasa.
Posted
8 days ago
MYR1,500 - MYR1,500 Per Month

KL City

  • Description
  • 1. Membantu merekod surat masuk/ surat keluar Bahagian dalam Buku Daftar Surat dan urusan penghantaran/ pengeposan melalui Bahagian Pentadbiran;
  • 2. Merekod surat masuk dan surat keluar dalam fail induk Bahagian; ...
Posted
8 days ago
MYR1,791 - MYR1,791 Per Month
  • SYARAT LANTIKAN
  • Warganegara Malaysia;
  • Berumur tidak kurang daripada 18 tahun; ...
Posted
a month ago
MYR1,791 - MYR1,791 Per Month
  • SYARAT LANTIKAN
  • Warganegara Malaysia;
  • Berumur tidak kurang daripada 18 tahun; ...
Posted
a month ago
Undisclosed

Malaysia

  • Full Job Description
  • Review, formulate, develop and implement HR procedures, policies and guidelines to ensure compliances and effectiveness.
  • - Manage all aspects of HR initiatives, including recruitment, training and development, compensation and benefits, and employee relations. ...
Posted
24 days ago