Back to Forum

bila jumpa bos harini, saya dilabel perempuan akhir zaman. Bukan pasal pemakaian sy tapi benda remeh. Lepastu tadi dia membebel pasal kucing dan buang semua ke pasar. Tak boleh brain. Bos melayu isley da tapi cam tak berfikir. Mula la hati nk doa benda buruk2 tp bos ni tak perlu kot mulut nak puaka sgt. Dah la gaji 5hb ke atas baru ada. Pengurusan tidak sistematik. Sistem masih ada yg manual. Long working hours. Jadual kerja yg tidak tetap waktu dan tempat. Sy tertekan emosi tapi saya takde pilihan. Saya kena terima je nasib mcm ni walaupun sy graduan sebab market kerja disini semua kerja biasa2 je


Answers

Can you answer this question ?

People are looking the best Answer for this question

Asked by :

N********* S******* B**** M*** S*****
4 bulan yang lepas