Promotion

Featured Employer

Beable Malaysia Sdn Bhd
26 Job
12121 views

Recommended Jobs

Jobs Available

Blog

Mesti sakit hati kan? Tapi nak buat macam mana itulah hakikatnya, jadi kalau lah korang ada terhidu petanda-petanda sebegini, nasihat kami jangan lah menaruh harapan tinggi terhadap interview yang korang dah jalani tu. Tapi ia bergantung keadaan juga, kalau dah termaktub kerja itu kerja korang, rezeki lah tu. Rezeki tak kemana kan?

Jul 27, 2016

Seorang guru juga blogger yang digelar Cikgu Azleen belajar dari pengalaman apabila majikannya dikatakan "tiada nilai kasihan" dan hanya mementingkan kerja sahaja. Ceritanya berlaku apabila ibunya menjalani pembedahan pembuangan ovari dan rahim. Atas insiden itu, memerlukan dia untuk menjaga ibunya dan mengambi cuti buat seketika. Kalau kita pun, ada ahli keluarga yang tidak sihat sudah menjadi tanggungjawab untuk menjaga bukan? Mestilah keluarga lagi penting daripada kerja.

Jul 27, 2016

Perkongsikan kali ini ditujukan khas kepada mereka yang sudah berkahwin dan mempunyai pasangan yang bekerja di tempat yang sama dengan kita, amalkan tips-sips ini untuk mengekalkan perhubungan anda dari segi perkahwinan mahupun sebagai rakan sekerja

Jul 27, 2016