Promotion

Featured Employer

Fonterra Brands Malaysia Sdn Bhd
2 Job

Recommended Jobs

Loading...

Blog

Bila waktu tidur korang selalu terganggu, insomnia melampau ataupun tabiat tidur yang buruk. Kekurangan tidur boleh bagi kesan pada penampilan korang seharian bekerja. Nak sambung semula tidur untuk cukupkan tenaga bukanlah yang kami sarankan.

Sep 28, 2016

"Saya dah hantar banyak resume ke bermacam-macam company. Tapi tak ada satu pun yang melekat. Langsung tak dipanggil ke temuduga. Mana silap saya?" Ini soalan biasa yang sering diutarakan pada kami untuk bertanyakan pendapat. Walaupun kami bukan lah ahli nujum, tapi sekurangnya kami boleh berikan sedikit tips yang boleh digunapakai untuk mengelak daripada direject lagi:

Sep 28, 2016

Kerja 5 atau 6 hari seminggu dah cukup untuk sumbangkan stress pada korang kan? Samada workload di pejabat semakin bertambah ataupun keadaan di pejabat yang menambahkan stress korang.

Sep 28, 2016