Never miss any updates for this job

Undisclosed
  • Description
  • - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat.
  • - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. ...
Posted
4 days ago
Undisclosed
  • - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. - Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. - Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. - Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. - Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. - Mempunyai pengalaman dalam pengiraan gaji / payroll adalah satu kelebihan - Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. - Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang PENGURUSAN SUMBER MANUSIA / PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
5 days ago
Undisclosed
  • SKOP KERJA - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. - Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. - Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. - Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. - Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. - Mempunyai pengalaman dalam pengiraan gaji / payroll adalah satu kelebihan - Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. - Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
5 days ago
Undisclosed
  • SKOP KERJA - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. - Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. - Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. - Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. - Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. - Mempunyai pengalaman dalam pengiraan gaji / payroll adalah satu kelebihan - Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. - Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
5 days ago
Undisclosed
  • SKOP KERJA Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. Mempunyai pengalaman dalam payroll / pengiraan gaji adalah satu kelebihan Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang SUMBER MANUSIA & PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
5 days ago
Undisclosed
  • SKOP KERJA - Melaksanakan perkara-perkara berkaitan pengurusan pentadbiran am seperti urusan surat-menyurat, kebersihan pejabat dan keselamatan ruang pejabat. - Memastikan dan memantau sistem rekod keluar masuk pejabat dalam keadaan teratur dan tersusun. - Memastikan pengurusan fail serta dokumen-dokumen direkod secara sistematik dan teratur. - Membantu kerja-kerja Pengurus Sumber Manusia Dan Pengurusan Kredit serta Pengurus Kanan Akaun dan Kewangan. - Membantu kerja - kerja pengurusan sumber manusia seperti penjawatan, perletakan jawatan dan kenaikan pangkat mengikut arahan semasa. - Membantu unit kewangan, unit ageing dan unit gaji syarikat. - Mempunyai pengalaman dalam pengiraan gaji / payroll adalah satu kelebihan - Sentiasa bersedia di arahkan melakukan ‘tugas-tugas khas’(menyelaraskan hak-hak syarikat) yang di arahkan oleh pihak ibu pejabat. - Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Pengurus Kanan/Ibupejabat dari semasa ke semasa. KELAYAKAN DIPERLUKAN: 1. Berkelulusan Ijazah dalam bidang PENGURUSAN PEJABAT diutamakan 2. Jujur, amanah & komited 3. Berumur 21 tahun dan ke atas 4. KOMITED dalam menjalankan tugas. Boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu adalah satu kelebihan) 5. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan 6. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum 7. Keutamaan kepada yang berpengalaman dalam bidang pegurusan pejabat 2 tahun keatas 8. Keutamaan diberikan kepada calon yang tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar 9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan 10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal @ Kereta) dan mempunyai lessen 11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Posted
7 days ago