Adakah korang berminat dalam bidang customer service? Suka berinteraksi dengan orang ramai? Mempunyai keyakinan yang tinggi semasa berkomunikasi?


by Haziqah Muhamad
Adakah korang berminat dalam bidang customer service? Suka berinteraksi dengan orang ramai? Mempunyai keyakinan yang tinggi semasa berkomunikasi?
Kerja ini memang sesuai untuk korang! Mesti ramai yang ingat McDonald's cuma ada jawatan sebagai Kru, kan? Korang silap! Di McDonald's, terdapat DUA jawatan kosong selain daripada Kru iaitu Guest Experience Leader dan Store Activities Representative (STAR). Apa tugas bagi kedua-dua jawatan ni?
Korang akan lebih banyak berinteraksi dan melayan pelanggan iaitu semasa membuat pesanan menggunakan order machine dan juga mengendalikan aktiviti untuk majlis hari jadi dan sebagainya. Memang betul-betul fun!
Bagi Guest Experience Leader, pendapatan dari RM1,600 termasuklah pelbagai manfaat tambahan menarik seperti bonus 4X setahun, makan FREE, elaun OT dan banyak lagi. Bagi yang berminat untuk mohon jawatan Store Activities Representative (STAR) pula, tawaran pendapatan bagi Full Time adalah dari RM1,200 - RM1,400.
Kekosongan adalah di sekitar Negeri Sembilan. Jadi bagi yang tinggal di sini, bolehlah mohon kekosongan kerja yang ditawarkan seperti di bawah:
[Pendapatan Dari RM1,600 | Bonus 4 Kali Setahun | Makan FREE]
Kelayakan
Tanggungjawab
Manfaat Tambahan
[Full time - Dari RM1,200 - 1,400 sebulan | Part-time - RM5.30 - RM6 sejam]
Kelayakan
Tanggungjawab
Manfaat Tambahan
SEMAK SENARAI LOKASI KERJA
1) Lokasi Kerja Seluruh Negeri Sembilan
Korang memiliki kriteria berikut?
Kali ni peluang bukan untuk full time je tau, ada kekosongan untuk part time jugak!
Jadi mohonlah sekarang!