Jom Bayar Saman Guna Mesin ATM Je. Senang Je!


by Maukerja Team
Jom Bayar Saman Guna Mesin ATM Je. Senang Je!
Ditulis oleh - Luqs
Korang tahu tak, haritu min pergi KLCC kemain beratur panjang gila. Rasa give up nak bayar saman. So min pun balik jelah. Reda jelah. Haha. Sekali sampai rumah main main twitter ada pulak abang ni cakap bayar saman boleh pakai ATM je. Like whatttt??? Beratur panjang panjang rupanya boleh bayar pakai ATM je…
Cara nya tak susah pun..
Punya lah senang, sampai 40 saman abang ni bayar…