Bayar PTPTN Dengan Diskaun 10% Setiap Bulan! Ini Cara-Cara Nya!


by Maukerja Team
Bayar PTPTN Dengan Diskaun 10% Setiap Bulan! Ini Cara-Cara Nya!
Ditulis Oleh - Luq's
Siapa sini peminjam PTPTN, yang dok tiap tiap bulan bayar sikit sikit manual tru kan, memang lah senang pakai jompay je. Korang tahu tahu korang boleh dapat 10% diskaun setiap bulan kalau buat autodebit!
Tapi benda ni sampai bulan April je tau! Tapi okay la orang nak bagi diskaun ni. sebat!
Mula mula korang login dulu di https://ptptn.gov.my/ionline/#/login
Lepastu dekat sini pilih penyata baki.
Lepastu pada step ni buat pendaftaran untuk auto debit. Masukkan maklumat dan amount yang hendak dibayar. Lepastu link kan je dengan bank korang okay!
SIMPLE JE tau. Jangan lupa buat!