Company SSM No 412767-V · >500 Employees · Banking / Finance
56 Peluang Pekerjaan
Aeon Credit Service (M) Berhad ditubuhkan pada 6 Disember 1996 dan ditukarkan kepada syarikat terhad awam pada 9 Februari 2007. Ia disenaraikan di Pasaran Utama Bursa Malaysia Securities Berhad pada 12 Disember 2007 dan memulakan operasi pada tahun 1997. Perniagaan AEON Credit telah berkembang dan menyediakan pengekeluaran Kad Kredit, Kad Pra Bayar, Skim Pembayaran Mudah, belian atas talian, Pembiayaan Peribadi, perniagaan jualan insurans, AEON Wallet dan perkhidmatan berkaitan lain. Insurepro Sdn. Bhd. merupakan anak syarikat sepenuhnya yang menawarkan perkhidmatan perantara insurans untuk insurans Konvensional, Takaful, dan perkhidmatan semula insurans.
Budaya Kerja di Aeon Credit Service (M) Berhad
Manfaat Bekerja di AEON Credit Malaysia
Mengapa Bergabung dengan AEON Credit?
Di AEON Credit, kami memegang prinsip "Pelanggan Pertama". Untuk memastikan hal ini, kami fokus pada meningkatkan keselesaan pelanggan kami dan terus menyediakan perkhidmatan kewangan yang bernilai tambah untuk membantu mereka memenuhi keperluan gaya hidup mereka.
Jawatan Kosong Terkini di AEON Credit di sini. Mohon Sekarang
AEON Credit Services Malaysia kini membuka peluang pekerjaan, menekankan falsafah perniagaan yang berpusat pada "Kepuasan Pelanggan" untuk memberi impak positif kepada gaya hidup pelanggan. Dengan lebih daripada 60 cawangan di Timur dan Barat Malaysia, AEON Credit sedang meluaskan rangkaian perkhidmatannya ke lokasi baru untuk meningkatkan perkhidmatan pelanggan. Lihat Jawatan Kosong terkini di AEON Credit di sini. Sertai kami hari ini dan jadilah sebahagian daripada pasukan yang berkembang pesat kami.
Dapatkan makluman awal tentang jawatan kosong di Aeon Credit Service (M) Berhad
Job satisfaction, an intangible measure, is described as a positive emotional reaction felt while working or being present at work. Many organizations are now attempting to quantify this sentiment by implementing job satisfaction surveys in their workplaces. It is important to note that job satisfaction can vary among employees, as what may make one employee happy in their job may not have the same effect on another. Therefore, it is crucial to take a multifaceted approach to employee satisfaction, considering factors such as the challenging nature of the work and the level of convenience provided (such as short commutes, access to necessary digital tools, and flexible hours).
Excellent work-life balance and a positive work environment. Additional incentives are given when sales targets are met, along with benefits like medical and dental coverage.