Tak dinafikan manfaat kewangan memang menjadi pembakar semangat untuk kita bertahan dan perform di tempat kerja! Rasa macam perform gila tapi boss macam tak notice je, gaji setiap bulan pun tak cukup ye dok? Takkan terus nak cari kerja baru nak mula semula dari awal, pergi interview lagi. Jangan dulu...payah semua tu! Selagi boleh nego kita cuba nego dengan boss. Kalau malu sangat nak jumpa direct dengan boss, korang boleh email dulu tau. Ini tips dan contoh email yang boleh digunakan untuk lembutkan hati boss!
![Tips & Contoh Email Untuk Minta Naik Gaji "Boss, Gaji Tak Cukup Ni!" [Versi Bahasa Inggeris]](https://files.ajobthing.com/images/mkrb-blog/2019/06/20190603092546-big.png)
