

Aegis BPO Malaysia Sdn Bhd
This employer is verified and has passed our preliminary check. Safe to apply.
>500 Employees · Call Center / BPO
894
Followers
Dapatkan makluman awal tentang jawatan kosong di Aegis BPO Malaysia Sdn Bhd
Jawatan Kosong di Aegis BPO Malaysia Sdn Bhd
Kerja Tamat Tempoh

Aegis BPO Malaysia Sdn Bhd
MYR2,800 - MYR3,300 Sebulan
Graduan Baru
Dekat Stesen Tren
Syarikat ini berdekatan dengan stesen tren
- Willing to work on a shift basis (8AM - 9PM); 9.5 hours working per day inclusive 1.5 hours break
- SPM Leaver and fresh graduates are welcome!
- TELECOMMUNICATION Industry ...
Customer Service
Communication Skills (Spoken Mandarin)
Kemahiran Diperlukan
Customer Service
Communication Skills (Spoken Mandarin)
Empathy
+1
Posted
10 months ago

Aegis BPO Malaysia Sdn Bhd
MYR2,800 - MYR3,700 Sebulan
Graduan Baru
Dekat Stesen Tren
Syarikat ini berdekatan dengan stesen tren
- Strong communication & problem-solving skills
- Willing to work on a shift basis (7AM - 3AM), each shift consists of 9.5 working hours and includes of 1-hour lunch for rest and another 30 minutes of break
Customer Service
Communication Skills
Kemahiran Diperlukan
Customer Service
Communication Skills
Mandarin Language Proficiency
Empathy
Problem Solving
+3
Posted
10 months ago

MYR1,900 - MYR2,100 Sebulan
Graduan Baru
Communication Skills
Problem-Solving Skills
Kemahiran Diperlukan
Communication Skills
Problem-Solving Skills
Patience
Time Management
Empathy
Problem Solving
+4
Posted
10 months ago

MYR3,000 - MYR3,500 Sebulan
Graduan Baru
- Berkebolehan untuk menyelesaikan masalah pelanggan dengan berkesan dan cekap.
- Mampu menguruskan masa dengan baik dan mengutamakan tugas-tugas.
- Bersedia untuk bekerja di lokasi di Iskandar Puteri. ...
Communication Skills
Active Listening
Kemahiran Diperlukan
Communication Skills
Active Listening
Empathy
Problem-Solving
Time Management
+3
Posted
10 months ago

Aegis BPO Malaysia Sdn Bhd
MYR3,000 - MYR4,000 Sebulan
Graduan Baru
Dekat Stesen Tren
Syarikat ini berdekatan dengan stesen tren
- SPM leaver or Fresh Graduate welcome to apply!
Posted
a year ago