G C Lim & Co. banner company
jobs in G C Lim & Co.

G C Lim & Co.

1-50 Employees · Accounting / Tax Services

Ulasan G C Lim & Co.

Senior

pekerja yang sedang berkhidmat, 5 to 6 years tahun dalam jawatan ini

"Fantastic. Skilled auditor"

Excellent professional auditor

Auditor

pekerja yang sedang berkhidmat, 3 to 4 years tahun dalam jawatan ini

"A fresh workplace setting"

A fresh office setting and a well-thought-out office location strategy.

Account assistant

pekerja yang sedang berkhidmat, 1 to 2 years tahun dalam jawatan ini

"It is beneficial to acquire knowledge and the staff is welcoming."

The staff is welcoming and works well together, providing assistance that is convenient and easily accessible from home.

Senior

pekerja yang sedang berkhidmat, 3 to 4 years tahun dalam jawatan ini

"Opportunities are available to individuals of all genders, races, and religions as long as they demonstrate capability."

If you demonstrate your value, the compensation is excellent. The bonus is based on individual performance, and it is very appealing for both employees who perform well and the management does not require staff to work overtime.

Tax assistant

pekerja yang sedang berkhidmat, 5 to 6 years tahun dalam jawatan ini

"Welcoming atmosphere"

Friendly employees and employer with a good balance between work and personal life.

Ulasan syarikat yang dipaparkan di platform kami adalah ungkapan dan pandangan penulis individu semata-mata dan tidak sepatutnya ditafsirkan sebagai mewakili pandangan atau pendirian Maukerja atau pekerjanya. Maukerja tidak mengesahkan ketepatan atau keaslian kandungan dalam ulasan ini, dan tidak menyokong atau bersetuju dengan kenyataan yang dibuat di dalamnya.

Tujuan penerbitan ulasan ini adalah semata-mata untuk maklumat, bertujuan untuk membantu pencari kerja dalam usaha mereka mencari peluang pekerjaan.

Saoaln berkenaan ulasan

G C Lim & Co. ni okay ke untuk kerja?

Berapa ramai dah review G C Lim & Co.?

Kat mana nak tengok feedback pekerja pasal G C Lim & Co.?

Boleh percaya ke review pasal G C Lim & Co. ni?