Saya nak luah sikit perasaan saya....saya dah tamat pengajian tetapi sehingga sekarang masih belum ada panggilan pekerjaan yang masuk lagi. ianya sudah menghampiri 4 bulan juga saya menganggur. bukan tidak bersyukur tapi tengok lah. ada satu tempat tu saya mohon siap hantar resume dan tk lepas tapi besoknya ada org baru pula masuk dan dia dapat. selalu berfikir kalau mcm ni berterusan mcm mana nak atur pergerakaan next, urus ptptn lagi. dah hambur di merata-rata tempat sampai sanggup bepanas tapi end sama juga huhuhhu. rasa nak nangis pun ada jugak


Answers

Can you answer this question ?

People are looking the best Answer for this question

Asked by :

Mohd Ridwan Bin Miru
2 minggu yang lepas